• Рус
  • Укр
  • Tür
  • Cze
  • Eng
  • Chi

Довідки за телефоном:

+38 (063) 888 98 98

VExpress
Східно-Європейський Експрес
  • Про нас
  • Послуги
  • Контакти

Митницю хочуть відокремити від ДФСУ

У Верховній Раді зареєстрований законопроект № 3763 "Про Національну митну службу України". Якщо депутати схвалять документ, то Держмитслужба може знову повернути собі статус центрального органу виконавчої влади, підконтрольного Кабміну.

Нагадаємо, що 24 грудня 2012 року було створено Міністерство доходів і зборів шляхом реорганізації Державної митної служби України та Державної податкової служби України в єдиний орган. Після ліквідації Міндоходов з'явилася Державна фіскальна служба без розведення податкового та митного підрозділів.

У текст Проекту внесені основні завдання, які зараз митні органи виконують відповідно до Митного кодексу, а також повноваження, прописані в Положенні про ДФС.

Щодо нових норм, то з'явиться Дисциплінарний статут, який планується затвердити законом.

Крім того, депутати пропонують повернути діяльність Громадської ради та видозмінити принцип виплат соціальної допомоги при нещасних випадках або смерті під час виконання службових завдань.

Залишаються незмінними процедура звільнення / призначення (на конкурсній основі) працівників, забезпечення житлом, надання медичних послуг, права застосування зброї, фізичної сили і загальні принципи проходження служби в митних органах.

Джерело mdoffice.com.ua

18 січня 2016

Туреччина стала головним авіанапрямком для українців: інфографіка

Туреччина стала першим іноземним напрямком для громадян України, а Turkish Airlines - найбільшою іноземної авіакомпанією на українському ринку

Авіакомпанія Turkish Airlines стала третім перевізником на українському ринку за кількістю рейсів, після МАУ і Дніпроавіа, повідомляє сайт Aviation News & Analytics.

Авіакомпанія виконує 46 рейсів на тиждень зі Стамбула в шість аеропортів України: Київ-Бориспіль, Одесу, Львів, Дніпропетровськ, Херсон та з 28 грудня минулого року Запоріжжя. Також з турецької сторони 11 рейсів виконує авіакомпанія Pegasus Airlines (7 до Харкова і 4 до Львова) і 3 рейси - Onur Air до Одеси.

З української сторони регулярні рейси виконують три авіакомпанії. МАУ - 16 рейсів в Стамбул з Києва-Борисполя і 7 з Одеси, до яких додадуться ще 7 з 26 січня цього року. Дніпроавіа - 5 рейсів на тиждень на лінії Дніпропетровськ - Стамбул.

У 2015 році на ринок України - Туреччина вийшла авіакомпанія Атласджет України з рейсами в Стамбул з Харкова, Львова та Запоріжжя.

Всього між країнами виконується 106 розворотних регулярних рейсів на тиждень, 60 - трьома турецькими авіакомпаніями, і 46 - трьома українськими, не рахуючи чартерних перевезень по курортних напрямках.

Двостороння угода про повітряне сполучення встановлює обмеження по 16 рейсів на тиждень для перевізників кожної з країн на лінії Київ - Стамбул, по 14 рейсів - на лінії Одеса - Стамбул, і по 7 рейсів - на інших лініях з регіональних аеропортів.

Джерело biz.liga.net

13 січня 2016

 

Привітання з Новим 2016 роком!

Компанія "Східно-Європейський Експрес" вітає всіх з Новим 2016 роком!

І бажає нових успіхів, нових цілей, нових знайомств, нових захоплюючих пригод і відкриттів. І нехай у новому році мрії стануть ще більш яскравими і принадними і головне, нехай вони не забудуть здійснитися. Нехай наступний рік виявиться щасливим: багатим і барвистим, мирним і яскравим, здоровим і чарівним, успішним і бадьорим, перспективним і незвичайним, радісним і захоплюючим, що приносить задоволення і умиротворення, зігрітим любов'ю близьких і стовідсотковим позитивом. Залиште все погане в минулому, а з собою візьміть лише прекрасні спогади та досягнення. З новим роком!

Джерело pozdravok.ru

28 грудня 2015

Що повинно містити звернення правоохоронців до митниці про огляд товарів?

Змінено перелік підстав, за наявності яких може проводитися огляд (переогляд) товарів, транспортних засобів комерційного призначення митними органами України

24 грудня набули чинності зміни, внесені до переліку підстав, за наявності яких може проводитися огляд (переогляд) товарів, транспортних засобів комерційного призначення митними органами України.

Постановою Кабміну від 16 грудня 2015 № 1051 про внесення змін визначено, що повинно містити звернення правоохоронних органів про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів комерційного призначення.

У новій редакції викладено пункт 14 переліку. Встановлено, що підставою для огляду є отримання у встановлених законодавством випадках від правоохоронних органів письмового звернення із зазначенням підстави його проведення щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення, з використанням яких можуть бути вчинені порушення законодавства з питань державної митної справи.

У зверненні має бути зазначена інформація:

- Номер, дата його відправки;

- Назва та реквізити письмового доручення слідчого, вказівки прокурора, визначення слідчого судді, суду, яке є підставою для його відправки;

- Опис (найменування) товару, марка, модель та номерний знак транспортного засобу або номер контейнера, щодо яких необхідно провести огляд;

- Вид огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів комерційного призначення (досмор або переогляд; ідентифікаційний, частковий або повний);

- Назва перевізника, одержувача і відправника (за наявності);

- Посада, прізвище, ім'я та по батькові осіб, які братимуть участь у проведенні огляду (переогляду);

- Термін проведення огляду та термін інформування про результати його проведення.

Джерело jurliga.ligazakon.ua

24 грудня 2015

 

Безвізовий режим та лоукости. Куди полетять українці

Чи прийдуть в Україну лоукости і наскільки подешевшають авіаквитки, після введення безвізового режиму з ЄС. Думка учасників ринку

У п'ятницю, 18 грудня, Єврокомісія схвалила шостий звіт України про виконання плану по впровадженню безвізового режиму між Україною та ЄС. На практиці це означає, що протягом 6-9 місяців між Україною та країнами Шенгенського договору буде запроваджено безвізовий режим.

ЛІГА.net розбиралася, що означає введення безвізового режиму з ЄС для українського авіаринку, чи прийдуть в Україну лоукости і наскільки подешевшають авіаквитки.

Сергій Хижняк, експерт з транспорту офісу ефективного регулювання BRDO:

"Безперечно, скасування віз для українців позитивно вплине на розвиток ринку авіаперевезень між Україною та країнами ЄС. Це обов'язкова умова, однак недостатня для стрімкого зростання туристичних потоків в цьому напрямку. Все-таки, основними проблемами для ринку авіаперевезень сьогодні є скорочення доходів українців і знецінення гривні. Ринок авіаперевезень скоротився на третину в порівнянні з піковим +2013 роком.

Спрощення формальностей - це ще одне напрацювання на майбутнє. З відновленням економіки України та зростанням добробуту українського середнього класу, безвізовий режим сприятиме розвитку виїзного туризму в країни ЄС. Також відбудеться перерозподіл туристичних потоків за рахунок туристів, які раніше не могли відвідувати країни ЄС з візових обмежень і вибирали безвізові напрямки. Тут можна провести аналогію з Ізраїлем, після скасування віз у 2011 році туристичний потік з України зріс у кілька разів.

З набранням чинності безвізового режиму та зростанням платоспроможного попиту на маршрутах в ЄС в європейських лоукостерів з'явиться ще один аргумент "за" вихід на український ринок. А це в свою чергу буде стимулювати розвиток пасажиропотоку та зниження середньої вартості авіаквитка. За аналогією з тим як вихід лоукостера Візз Ейр Україна на маршрути в Кутаїсі збільшив туристичний потік з України до Грузії і знизив вартість квитків ".

Євген Хайнацький, директор компанії Стиль Авіа:

"Введення безвізового режиму звичайно ж збільшить пасажиропотік. Адже багато наших громадян відкладали або переносили свої поїздки в країни ЄС не через самої вартості візи (туристична 35 Євро + консульський збір), а через процедури збору всіх документів для її отримання, термінів подачі, співбесід і т.д. Без віз туристичні поїздки спрощуються і буде їх збільшення в усі країни. Наскільки збільшиться пасажиропотік відповісти складно. У Молдові, наприклад, після скасування віз, він збільшився в кілька разів. Думаю і в нас тепер буде попит на відпочинок або екскурсійні тури в країни ЄС.

Головний вигодонабувач - громадяни України. Відкриваються великі можливості по переміщенню. Також звичайно свою вигоду отримують усі: перевізники виконують рейси в країни ЄС - при збільшенні пасажиропотоку, збільшується заповнюваність літаків, росте частота польотів, а отже і вигода аеропортам України - більше рейсів, більше роботи. Вигідно і країнам куди виконуються рейси - адже люди там витрачають гроші.

Скасування віз дуже позитивно відіб'ється на авіакомпаніях і на туристичному секторі. Туристів буде більше, більше замовлень чартерних рейсів, більше польотів. Усе логічно.

Щодо приходу в Україну нових перевізників - візовий бар'єр не єдина перешкода на шляху розвитку авіації. Необхідно ще й зробити "відкрите небо" - ось тоді й повернемося до прогнозних питань. Поки я бачу максимальне збільшення частот і ємностей на деяких напрямках де буде підвищений попит, але без динамічного розвитку. Наприклад існує велика кількість бажаючих літати за маршрутом Київ-Париж. Але обмеження частот за міжурядовими угодами не дозволяють покрити цей попит.

Чи повернеться Віз Ейр Україна? А який їм у цьому сенс? Вони успішно виконують рейси і під угорськими позивними. Думаю вони в наступному сезоні будуть відкривати нові напрямки і збільшувати частоти - це їхній ринок.

Юрій Мірошников, президент авіакомпанії МАУ:

"Ми очікуємо збільшення пасажиропотоку. Наскільки? Це буде залежати не тільки від введення безвізового режиму, але і в цілому, від економічної та політичної ситуації в Україні. Тут важливий фактор - зростання купівельної спроможності населення і стабільність в економіці.

Але, певне пожвавлення авіаринку безумовно буде. З урахуванням того, що український авіаринок останні два роки перебував у рецесії - скасування віз дозволить компенсувати і змінити мінус на плюс - в першу чергу, за рахунок зростання європейського пасажиропотоку.

Я не думаю, що буде суттєва зміна балансу на туристичному ринку. Всі попередні роки туристичний бізнес, якось знаходив можливості отримувати візи в популярні туристичні країни. Але я не виключаю, що більш легка процедура отримання віз призведе до перерозподілу попиту з традиційно безвізових Єгипту і Туреччини на ряд європейських курортів.

Скасування віз буде не вирішальним, але одним з чинників, що сприятимуть відновленню інтересу іноземних авіакомпаній (в тому числі і лоукостів). Одним з основоположних принципів в роботі будь-якої лоукост авіакомпанії є відсутність бар'єрів. В ідеалі, для пасажирів не повинно бути ніяких бар'єрів крім ціни квитка. У відносинах Україна-ЄС існує візовий бар'єр. Але коли він зніметься - це стимулюючий фактор. Крім цього для них важлива наявність відповідної інфраструктури, дешевих аеропортів, стабільність у країні.

Динаміка зниження тарифів стійка і вона простежується, але поки тільки, у валютному обчисленні. За рахунок чого? Конкуренції і масових потоків пасажирів. Ми сподіваємося, що другий фактор дозволить і далі здешевлювати собівартість одиниці перевезення (льотної години, креслокіллометра). Наскільки зменшаться тарифи покаже тільки практика в присутній на той момент ринковій ситуації.

МАУ безумовно планує відкривати досить багато нових маршрутів, також збільшувати частотність. Але ці процеси на сьогодні ніяк не пов'язані з анонсованим безвізовим режимом. Новина досить свіжа і поки ніхто ніяких планів щодо переформатування маршрутної мережі не будував ".

Джерело biz.liga.net

22 грудня 2015

  • Початок
  • Попередня
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Наступна
  • Кінець

НАШІ ПАРТНЕРИ

ge logo_nPOSTSERVICES LOGO gradient light background-01

Новини

Сервис OLX опубликовал рейтинг самых популярных поисковых запросов. Велосипед и диван против Iphone 6 и Iphone 7. OLX показал, что искали украинцы, пользующиеся разными операционными системами Сервис OLX...
Україна погодила з трьома країнами єдиний тариф на ж / д перевезення з Індії Залізниці Грузії, Ірану, Азербайджану і України домовилися про єдиний тариф для вантажів, що прямують з Індії в Європу через ці...
Гройсман не зміг домовитися з ДФС щодо кадрових змін на Одеській митниці Державна фіскальна служба не поспішає виконувати розпорядження прем'єр-міністра Володимира Гройсмана: кадрове питання на Одеській митниці досі не вирішене. Про це в...
"Шовковий ШЛЯХ": ЕКОНОМІСТ ПОЯСНИВ, ЧОМУ УКРАЇНСЬКИЙ МАРШРУТ ПОКИ що безперспективний Зниження комплексної ставки за перевезення по Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту поки не зробило цю частину так званого Шовкового шляху привабливою...
Всі новини

© Східно-Європейський Експрес 2016

Site developed by Webkitchen